donderdag 4 oktober 2007

Jami's antwoord


From: Ehsan Jami <ehsan_jami@lycos.nl>
Date: 17 februari 2007 3:38 PM
Subject: Re: Hoe kon u teruggaan naar Iran?
To:
hansverm@gmail.com

Geachte heer Vermeulen,
Ik kan heel kort zijn met mijn antwoorden. Ik ben teruggegaan niet om mijn familie te zien ( die herinner ik meniet eens meer) of op vakantie te gaan (Het is nou niet bepaald ''zon,zee en strand land''). Ik ben daar teruggegaan om met mijn eigen ogen te zien hoe mensenrechten stelsmatig worden geschonden. Er bestaat daar niet zoiets als ''vrouwenrechten''. De rest zie ik als privegelegenheid en zal daarom verder niet op ingaan. Ook u opmerkingen over ''jullie ex-asielzoeker en ex-vluchtelingen''vind ik persoonlijk niet bepaald chiqheid uitstralen. Het is jammer dat u de essentie van mijn interview niet beprepen heeft, namelijk vrouwenrechten in Nederland. Mocht u toch nog vragen hebben over vrouwenrechten en integratie kunt u mij altijd mailen/bellen of gewoon langs komen tijdens de commissie of raads vergaderingen. Met vriendelijke groeten, Ehsan Jami

Geen opmerkingen: